poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Mamotata umiera



Witajcie moi Kochani!
Długo myślałam rozważając wszystkie za i przeciw... Przypatrywałam się z każdej strony, analizowałam i doszłam do wniosku, że zakończę moje marne pisanie na "Mamotacie".
Dlaczego? Powodów jest kilka, ale przede wszystkim inaczej chce, inaczej chce pisać..
No właśnie chce pisać, więc nie żegnam się na zawsze.
Tworzę już moje nowe dziecko :)
Wraz z nowym blogiem napewno nie przestanę Was czytać, bo zżyłam się z Wami:) Dlatego wypatrujcie nowej gęby wśród komentarzy- to będę ja:D Już wkrótce!

Buziaki





PODPIS

2 komentarze:

  1. Buuu. A mi smutno. Wracaj chocby pod inna postacia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda:( rozumiem chec zmian,sama ostatnio przez to przechodzilam(przechodze?) ,mam nadzieje,ze wrocisz do nas szybko,ze znajdziesz nowy sposob na wyrazenie siebie. Zycze Ci tego i kibicuje w tym nowym projekcie,o ktorym wspominasz,ze sie tworzy. Pozdrawiam i czekam na ta nowa twarz;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)