niedziela, 6 kwietnia 2014

Co tygodniowy przegląd komórkowy#2

jeśli kawa, to tylko w ulubionym kubku!!

Nikosia śpi a mama.... A dupa rośnie!!

Idę do domku..



"kuku"

troszkę na ławeczce nie zawadzi posiedzieć:D

A takie nam pikne foto strzeliłam... Prawie zawsze takie robie.. pół mojej gęby.A może to i lepiej:D

Sałatka z serkiem wiejskim na śniadanie

Patrzę..a tu taka Słodycz w moim łóżku...

u Prababy..

jak wyżej:)

jak wyżej

mam ząbki:)

moje mini osiedle:D nie spodziewaliście się tego, co?:D

schody nie są jej straszne

Mama ja Ci pomogę..

...zrobiła to je:D

taka tam reklama... a nóż mnie zaproszą do współpracy;)

look na mój kościół


moje okolice..taki tam widać stary dworek..

zaraz przyjedzie baba..

czekamy...

pierwszy tatuaż;)

odwiedziny mojej siostry;)

omlecik mmm...





serek wiejski na kolacje

Nikosia z rana:)

makijaż robimy;)

chcę na rower mama!

ostatnie podrygi z mięsem..

ZABAWA:d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)