niedziela, 23 lutego 2014

Niedziela

Piękna, wiosenna pogoda. Słoneczko muska twarze, ptaszki pieszczą uszy...
Pobudki przesunęły nam się na 8. To i dobrze. Jest czas na szykowańsko, zabawę i ogarnięcie mieszkanka przed spacerem- bo spacer w taką pogodę to mus!


Poza poszukiwaniem wiosny czas upływa nam na zabawie, mnie na sprzątanie, nauce i zakupach. Pora odświerzyć szafę, odłożyć za małe i dokupić to, co brakuje. W sumie 90% już jest. Jeszcze tylko buty, czapka...
Matka szaleje dalej po ciucholandach. Ewidentnie mam obsesję. Czy mam to leczyć?
Odwiedziłam też fryzjerkę i pofarbowałam odrosty. Moja nadworna pani fryzjer zaproponowała mi eksperyment. Teraz na rynek weszły kredki do koloryzacji włosów. Zazwyczaj zmywają się przy pierwszym myciu. Pokolorowałyśmy więc kilka cienkich pasm na fioletowo... Całkiem ciekawie to wygląda i może by tak machnąć farbą?:D

widać coś??
Widzę, że wblogosferze przewija się temat Ukrainy. Co ja na ten temat sądzę?
Podziwiam ich. Podziwiam zwykłych ludzi za wolę walki, za odwagę i upór. Za miłość do ojczyzny. Za miłość do wolności. Za niezgadzanie się ze złem. Za niepozwolenie miażdżenia zwykłego człowieka.
Szczerze myślę, że u nas też kilku konowałów powinno zrzucić się ze stołka władzy. Ale to jakich mamy polityków to też nasza zasługa. Zasługa naszego lenistwa i zasługa nieinteresowania się polityką i losami kraju. Chcemy, by było lepiej a chowamy głowy w ppiasek i mamy w dupie. "Mnie polityka nie interesuje". Mnie też kiedyś nie interesowała. Zrozumiałam jednak, że im o to właśnie chodzi. Ludzie się nie interesują. Najczęściej wybieramy polityków na oko bądź takich, którym dobrze z ryja patrzy. Ludzie muszą się ocknąć i zawalczyć o swoje. I to nie musi być walka, gdzie leje sie krew. Walczmy o godność. Nie składajmy naszego losu w ręce polityków, bo oni najczęsciej dbają o swoje portfele. To my musimy nie zgadzać się na biedę! Kurwa z której strony by nie patrzeć w naszej ukochanej Polsce, za którą walczył mój i Twój Dziadek, dzieje się źle. Bardzo źle.:(
Przykro mi, gdy ktoś kwituje- ten kraj jest pojebany. Kraj???? Polska jest piękna! Tylko ludzie muszą troszkę więcej dać z siebie....

Ponarzekałam a teraz lecę kontynuować robienie obiadu... Nikosia łapie drzemkę...

2 komentarze:

  1. ślicznie wyglądacie !!! Korzystajmy ze słoneczka, tak bardzo brakuje tej wiosny, a to wspaniała pora !
    POzdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje:)
    korzystamy ile sie da!!
    o tak wiosna jest the jest wśród por roku...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)