sobota, 18 stycznia 2014

ZASTRZYK ENERGII!!!

Jest poranek a Wy zamiast tryskać energią to nie macie sił i jesteście osowiałe??
Jestem typem sowy i u mnie każdy początek dnia wygląda właśnie tak.
Mam jednak coś, co bardzo szybko nakręca mnie do działania... Kawa. Ale kawa niezwykła, bo zdrowa, niezakwaszająca organizmu. Rozgrzewająca, dodająca uśmiechu i pyyyszna! Pobudza ciało i umysł... Kawa gotowana.

SKŁADNIKI:

- 2 łyżeczki zmielonej kawy
- szczypta cynamonu
-szczypta imbiru
- łyżeczka prawdziwego kakao
- łyżka prawdziwego miodu


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Do garnuszka wlewamy 1,5 szklanki wody i gotujemy.
 Wsypujemy kawe i gotujemy 2 minuty.
Wsypujemy przyprawy i gotujemy kolejne 2 minuty.'
Na koniec sypiemy kakao.
Przelewamy przez sitko.
Słodzimy miodem.


SMACZNEGO!

Nadal nie jesteście przekonani??
Kawa gotowana to nie tylko zastrzyk energii, ale też:

-stymuluje pracę nerek
-przyspiesza przemianę materii
-łagodzi napięcie przedmiesiączkowe
-osusza organizm z nadmiaru wilgoci
-pomocna przy przeziębieniu




A co u nas?... Hmm kaszel Nikosi trochę zmalał, no przynajmniej ją to cholerstwo nie budzi w nocy...
A ja Wczoraj zrobiłam sobie dobrze i odwiedziłam fryzjera. Obcięłam, nałożyłam kolor, wygoliłam... :)


MIŁEJ SOBOTY!

2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)