poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jaka jesteś... FOTO FOTO FOTO

Jaka jesteś Córeczko?

Nie wiem jak Ty to robisz, czy posiadasz jakiś czujnik, ale gdy tylko wymykam się z łóżka- Ty się budzisz. Ostatnio, gdy w środku nocy zachciało mi się siku, ledwo usiadłam na tronie a Ty już biegłaś z zamkniętymi oczami, z pod których cisnęły się pierwsze łzy oznaczające MAMO JAK ŚMIAŁAŚ MNIE ZOSTAWIĆ NA MINUTĘ, NO JAK???!
Śpimy razem. Zasypiasz tarpiąc mnie za włosy lub ocierając się stopami o nie (serio! tak już się do tego przyzwyczaiłam, że teraz to i mnie to usypia). Podejrzewam, że dzięki Twoim zabiegom straciłam już około 1/5 mojej resztki włosów. Ale czego się nie robi w imię miłości (i świętego spokoju).... Do snu idziemy około 22 i zazwyczaj bez pobudek śpisz do 9-10. Rano lubisz leżeć dłuugo i wtulać się i dla odmiany tarpać moje włosy.
Lubisz jeść...czekoladę, chipsy:)ale spokojnie daję Ci od czasu do czasu też coś innego dla urozmaicenia:)
Jesteś wielką fanką Minnie, i nie, nie- bajka Cię nudzi, Ty uwielbiasz z tą bohaterką wszelkie możliwe gadżety czy ubrania i aż piszczysz "MIMI MIMI":) Podchodzisz do szafki ze swoimi ubrankami, wyciągasz wszystkie ubrania z Mimi i karmisz, wozisz w wózku. Ja chowam a Ty wyciągasz... To jedna z Twoich ulubionych zabaw. Uwielbiasz się chować, czasem do szafy a czasem zakrywasz sobie oczy rączką i każesz szukać raz po raz spoglądając przez palce:D Gdy nie reaguję zostaję przywołana stanowczym MAMA MAMA. I nie mam wyjścia muszę mówić "gdzieeeee jest Nikoooś?".
Przyznam, że rośniesz na świetną gospodynię domową. Odkurzanie, zamiatanie, gotowanie, segregowanie ubrań- masz to w jednym małym paluszku... Ach apropo paluszków- czy kiedyś wkońcu zaakceptujesz, że paznokcie trzeba obcinać??? a czesanie? Czy kiedyś to polubisz... czy doczekam chwili, gdy pozwolisz sobie zrobić kucyki??
Książki to Twoja pasja. Zwłaszcza te ze zwierzętami przypadły Ci do gustu. Wertujesz strony, częstujesz świnkę smoczkiem AMM i czule całujesz śliniąc ją przy tym niezmiernie:) Mnie całujesz w ucho, brzuch, plecy- nigdy w usta ni policzek:/
Tancerką jesteś niesłychaną... Choreografia zmienia się z dnia na dzień... Dziś tak śmiesznie kręciłaś bioderkami...Również w parze sobie radzisz...
I łamiesz stereotyp, że piłka jest dla facetów! Zawsze wieczorami odbywa się Twój trening... Biegasz radośnię i krzyczysz :kopać kopać!
Kochasz naszego psa... Z tej miłości bijesz ją ATI ATI, ciągniesz za ogon, uszy, łapy... Wkładasz palce do nosa, oka, ucha... Cierpliwość to ona ma. A gdy chce się schować krzyczysz DUDUŚ OĆ:)
Czasem myślę, że będziesz alpinistką. Twoje wspinaczki meblowokrzesłowostołowe przyprawiają mnie o zawał. Spadłaś raz i widząc, że Cie nie żałuję pognałaś dalej do zabawy.
Brzmi sielankowo... ale czasem denerwujemy się na siebie. Jesteś złośnikiem i nie mam z Tobą łatwego życia, ale kto mówił, że będzie łatwo? Być Twoją mamą to ciężki kawałek chleba... No kochana, taka prawda:) Ale i tak Cię kocham całym mym sercem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps. U nas mały kryzys, bo Nikośka zaliczyła swój pierwszy w życiu katar. Jakość spania podupadła, ale najgorzej z apetytem. Wychodzimy jednak na prostą.
Brakuje zdjęć pomiędzy 13 mscem a 16, ale uwierzcie nie mam!!! tzn mam na tel, który zaliczył ostatnio fascynującą kąpiel w wodzie:/


a teraz "mała" fotorelacja:
1 msc

2msc

3msc

4msc

5msc

6msc

7msc

8msc

9msc

10msc
11msc

12msc

16msc



A tak zmieniałam się ja:































10 komentarzy:

  1. fajne dziewczyny jesteście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Eeee Mamuśka, jak to jest, że dziecię coraz starsze a Ty coraz młodsza, hę?? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wesołe dziewczyny! :-)
    To chyba sprawiedliwe, że dzieci dorastają a nam z wyglądu ubywa...? :-) Mi się tak podoba :-)
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiedliwe, ale czy prawdziwe?:)
      Ja również pozdrawiam i życzę najlepszości!!:)

      Usuń
  4. Super zdjęcia. Widać jak mała z kolejnym miesiącem się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żałuję, że nie ma takich fot co miesięcznych w jednym miejscu np na łożku, żebym w odniesieniu do tego miejsca było widać jak rośnie...

      Usuń
  5. Łooo, zmieniłaś się na korzyść. Super!
    A Twojej córci niesamowicie rozjaśniła się czupryna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje... ano rozjaśniła niestety...
      pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)