środa, 13 listopada 2013

!THE VERSATILE BLOGGER AWARDS!

Zostałam zaproszona przez Annę do wzięcia udziału w tytułowej "ankiecie", zabawie- The Versatile Blogger Awards, za co bardzo jej dziękuję.
Do rzeczy, oto 7 faktów o mnie:

1. Jestem wcześniakiem, urodziłam się dwa miesiące przed terminem.
2. Do około 10 roku życia nie wypowiadałam "r".
3. Podczas mojego licealnego życia zostałam wyrzucona ze szkoły. ;)
4. Moją najlepszą przyjaciółką jest... moja 70letnia babcia (kiedyś poświęcę jej osobny post- babcia the        beściara)
5. Trenowałam kick-boxing. (podobno mam talent, ale kontuzja zakończyła moją karierę)
6. Jestem związana z mężczyzną niemal dwa razy starszym ode mnie. (jeszcze żyje heeh)
7. Chciałabym mieć trójkę a nawet czwórkę dzieci.

To takie maleńkie fakciki z mojego życia.
Oto blogi, które nominuję do zabawy:

1.Mama Diabełka
2.Misiowa mama
3.www.jagodowyzakatek.blogspot.com
4.Sopelkowo
5.www.proekt-mama-nie-idealna.blogspot.com
6.www.panna0ceanna.blogspot.com
7.www.zapiski-sc.blogspot.com



DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ

3 komentarze:

  1. Cala przyjemność po mojej stronie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh oh oh i jak tu teraz wybrać 7 najciekawszych faktów z mojego fascynującego życia :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)