wtorek, 22 października 2013

14

W sobotę moja Urodnica skończyła 14 miesięcy, trochę z poślizgiem jednak napiszę podsumowanie:)

WAGA: około 12 kg
WZROST: 85 CM
ILE MAM ZĄBKÓW: 16
CO UMIEM:
-chodzić do tyłu;)kręcić się wokół własnej osi i... biegać
-robić "cześć"
-dawać buziaki (w końcu!!!)
-przykładać telefon do ucha i robić "hallo"
-mówić: daj, dać, jeść, niam, mamo, babcia(!) i wiele słów przypominających chiński;)
-zjeżdżać sama ze ślizgawki
-wchodzić po schodach (!)

 To tylko miesiąc.. a dla tej małej istotki przyniósł duże zmiany, których nie do końca umiem tutaj opisać. Jest bardziej komunikatywna. Bardziej niegrzeczna, bo wszytko chce sama i musi być tak jak chce..
A ja kocham ją o ten jeden miesiąc bardziej!! Moja mała Nikosia.................

10 komentarzy:

  1. Obserwowanie rozwoju dziecka to coś, co się chyba nie może znudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zdecydowanie sie z Toba zgadzam:)

      Usuń
  2. Ale już panna! I pomyśleć, że moja Oldusia lat 3 waży 12,5 kg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja odziedziczyla chyba "filigranową " figurę po tatusiu,który do najszczuplejszych nie należy:)

      Usuń
  3. Ojej, jak dużo i ładnie mówi! Moja 14tka cały czas na etapie baababa i mamama i amamam. Tak od pół roku mniej więcej i chciałabym coś nowego usłyszeć, cokolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża, mądra dziewczynka :) Rosną nam te pociechy nasze :) Aż 16 ząbków już?? :P Moja ma aż 10 zębów mniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja z zębami to takie ma tempo,ze brak slów..co,najlepsze ze chyba jednak ma och 17!!!!!! Od trzech dni zęby nie dają nam żyć;(

      Usuń
  5. Ale ten czas leci, ostatnio czytałam o 13! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)