wtorek, 3 września 2013

Przepisy

Tak jak już ostatnio wspominałam postanowiłam nieco urozmaicić swoją kuchnię:)
Wczoraj zrealizowałam dwa przepisy, bardzo różne...

1.Ryż zapiekany z bananami

-ryż (około 150 g)
-2 szklanki mleka
-cukier wanilinowy(8g)
-cynamon
-2banany
-łyżka cukru
Do garnka z grubym dnem wlewamy mleko i dosypujemy cukier i cukier wanilinowy. Gdy mleko będzie gorące wsypujemy ryż i gotujemy na małym ogniu co chwilę mieszając. Powinien się gotować do całkowitego wchłonięcia mleka (około 25min).
Do wysmarowanej tłuszczem formy układamy warstwami ryż, banany, cynamon i zasypujemy na wierzch ryżem. Wstawiamy do piekarnika na 10 min w 180 stopniach. :)






2. Pasta z bobu

 -bób (1opakowanie mrożonki)
- ząbek czosnku
- 2 czubate łyżki kopru
- oliwa z oliwek
 Bób gotujemy w osolonej wodzie około 10 min. Obieramy ze skórki. Czosnek przeciskamy przez praskę. Wszystkie składniki blendujemy:)








2 komentarze:

  1. Heh, nie przepadam za cynamonem i za bobem, ale przepisy całkiem ciekawe. Taką pastę muszę kiedyś mojemu M zrobić. Weganie mają bardzo fajne przepisy w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo pasta z bobu kiedyś o tym słyszałam ale sama jeszcze nie robiłam :_))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)