niedziela, 1 września 2013

Odsunęłam rolety i moim oczom ukazały się ciemne chmury... Tuja tuż przed moim oknem wirowała pod wpływem wiatru. Zimno. Nie da się ukryć, że w kalendarzu zagościł wrzesień!
I co z tego???
Pamiętajcie, że najważniejsza jest pogoda ducha a nie ta za oknem. Człowiek pogodny, radosny będzie się uśmiechał i w deszcz i w niemiłosierny upał:) I jesień da się lubić.
Na miły początek dnia wsunęłam jajecznicę z dużą ilością groszku, fasoli, marchewki, pietruszki i innych cudów...Pierwszy raz jadłam taki mezalians, ale było pycha i mega sycąco.
Po śniadaniu na spacer... Kościół był nam dziś nie po drodze, cóż zbyt słaba ma wiara widać... Pogoda robiła psikusa... Słońce, witr, deszcz i tak naprzemiennie cały dzień, czego efektem była rewia mody mojego dziecka. A to ją ubierałam a to rozbierałam pilnując karczycha czy nie spocone ani nie chłodne. Boimy się ponad wszystko przegrzania.
Po obiedzie zostałyśmy zaproszone do Kasi. Dzieciaki miały się bawić a my miałyśmy pić kawkę... heheheh... Dzieci i owszem się bawiły z tym, że musiałam non stop być przy Nikosi, więc kawa pita na szybko a rozmowy przerywane piskami malców:) Na koniec Arek- 4 latka nakazał, że mamy zostać na noc i uwaga- on będzie spał z Nikosią a ja...z babcią. Nosz trafiło mi się, że hej.:):)
O i tak zleciał ten dzień... Kolejny tydzień przeciekł mi przez palce nie wiadomo jak i kiedy...
Czekam właśnie na telrfon od M i rozmyślam... O nim... O nas...
Doprawdy sama czasem nie wierzę w tą nasza historię... Dzieliło nas niemal wszystko... On w stanach- ja tu... On dużo, dużo starszy a ja podlotek niemalże... On na koncie małżeństwo a ja ledwie jeden związek poważny... Dzieliło wszystko... Mój rozum nawet nie dopuszczał do siebie ,myśli, że mogę z nim być...
I jestem.
Ja tu a on tam... Dzielą nas kilometry, wiek, doświadczenie... Łączy miłość, plany na przyszłość, Nikosia...
Czy damy radę? Gdy wszyscy wokół dopingują, by to się rozpadło, wyrokują najgorsze... Oceniają... Tak- ona napwno leci na kasę a on na młodą dupę.
Gówno wiedzą!!!
Być może się zawiodę, tego nie wiem. Ale walczę I DOPÓKI KOCHAM WALCZYĆ BĘDĘ.


P.S. Wczoraj wspominałam, że zawzięcie przeglądam blogi kulinarne. Jeden szczególnie przypadł mi do gustu i chciałabym go wam polecić, bo naprawdę warto tam zajrzeć!!!
http://tysiackalorii.blogspot.com
























8 komentarzy:

  1. Ludzie lubią oceniać wszystkich po okładce, a w dodatku szukają taniej sensacji. A niech kibicują źle czy dobrze - co za różnica, i tak nie mają wpływu na to, czy będziesz z nim czy nie. Życzę Ci, żeby się ułożyło, bo trudno jest tak na odległość, no i Nikosia pewnie tęskni za tatą albo zapomina, bo przecież każdy tydzień w rozwoju takiego dziecka jest jak miesiąc, a miesiąc jak rok - tyle nowych rzeczy dzieje się w jego życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogolnie ja tez nie słucham innych ale gdy to są osoby bliskie to gdzies tam mnie to dotyka :/
      ale ja im pokaze:)

      Usuń
    2. No jasne, bądź stanowcza :-)

      Usuń
  2. Trzymam za Was kciuki :-* szukasz dojrzałego związku, więc wcale nie dziwię się, że postawiłaś na taki związek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie związki są trudne, ale silne uczucie zwycięża wszystko. Trzymam kciuki za Was i Nikosię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne jak jasny pieron:/
      Dziękuje,kciuki mocno wskazane:)

      Usuń
  4. Zastosuj na szybki i wygodny kredyt na spłatę rachunków i rozpocząć nowy finansowania swoich projektów na niskie oprocentowanie w wysokości 3%. Czy kontakt z nami poprzez: eagleloanfinance@hotmail.com z kwoty kredytu potrzebnego w naszym minimalnej oferty kredytowej jest 1,000.00 dowolnego wyboru kredytu amount.I am certyfikowany, zarejestrowany i legit lender.You może skontaktować mnie dziś, jeśli jesteś zainteresowany w uzyskaniu tego Kredyt o kontakt na więcej informacji na temat procesu kredytowego, proces jak w warunkach pożyczki i jak pożyczki zostaną przeniesione do Ciebie. Potrzebuję twojej szybkiej reakcji, jeśli jesteś zainteresowany.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny.
Zapraszam ponownie:)